Oprogramowanie dla coworkingu

Prezentujemy rodzinę systemów do obsługi biur coworkingowych oraz akceleratorów startupów.

Cztery systemy

Pozwalające na kompleksową obsługę współdzielonych powierzchni biurowych, automatyzujące i ułatwiające obsługę biur i coworków.

System Networkingowy

System dla firm korzystających z powierzchni. Pozwalający na stworzenie wizytówkowego profilu i prezentację usług i produktów w ramach społeczności lokatorów. Wyszukiwarka i parowanie usług, komunikacja wewnętrzna.

Pozwala znaleźć klientów i partnerów wśród lokatorów powierzchni.

System Rezerwacji Sal

Rozbudowany, ale prosty w obsłudze system pozwalający na definiowanie, wynajmowanie, przeglądanie kalendarzy i dostępności powierzchni współdzielonej.

Zintegrowany z systemami kart kontrolujących dostęp do powierzchni. Automatyczne przydzielanie dostępu i rozliczanie korzystania z powierzchni.

System Obiegu Dokumentów

System automatyzujący procesy obsługi klientów. Od generacji umowy, przez wyliczania kosztów najmu, podpisanie, po rozwiązanie umowy.

Pozwala na optymalizację obsługi powierzchni i wgląd w terminy najmu.

Posiada dedykowany moduł do tworzenia i wyliczania pomocy de minimis, szczególnie istotne dla obsługi startupów i rozliczania dofinansowań unijnych.

System CRM i Księgowy

Narzędzie skracające i automatyzujące proces rozliczania klientów. Pozwala na dynamiczne wyliczanie kosztów miesięcznych najmu, obsługę procesu sprzedaży i dosprzedaży dla klientów oraz wprowadzanie i śledzenie szans sprzedażowych.

Możliwość integracji z popularnymi systemami księgowymi.

 

obsługa powierzchni wspólnej

System Rezerwacji Sal

Rozbudowany system pozwalający na definiowanie powierzchni biurowej współdzielonej takiej, jak sale konferencyjne, biura na godziny, przestrzeń wspólna.

Zintegrowany z systemem kontroli kart dostępu umożliwia ustawianie dostępu na 15 minut przed rozpoczęciem rezerwacji i automatycznie odbiera dostęp kwadrans po okresie najmu.

Integracja z systemami czytników kart wejściowych

Definicja i obsługa powierzchni biurowej. Aktualne dane o kontrahentach

Integracja z systemem obsługi dokumentów i umów

Automatyczna obsługa kart oraz kontrola dostępu

Kalendarz powierzchni biurowych, możliwość konfiguracji czasu dostępności

Dynamiczny cennik wynajmu z automatycznym naliczaniem i fakturowaniem klientów

Nowoczesny i responsywny interfejs

Rodzina czterech systemów do kompleksowej obsługi biur

System obiegu dokumentów

Obsługa umów i klientów

Obsługa procesu podpisywania umów

Kompleksowa obsługa procesu dodawania klientów oraz procesu podpisywania, rozwiązywania i przedłużania umów z najemcami.

Obsługa płatności i rachunków

Wyliczanie stawek najmu na bazie wynajmowanej powierzchni, rozliczanie i kontrolowanie aktywności najemców.

Pomoc de minimis

Możliwość automatycznej generacji umów na bazie danych klienta, aktualnie wprowadzonych szablonów oraz kursów euro w celu przyspieszenia obsługi umów dofinansowanych ze środków unijnych.

Sprawdzone rozwiązanie!

Przygotowane dla jednego z największych akceleratorów startupów w Europie –

BusinessLink i Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości.

Kompleksowe narzędzie

System crm i księgowy

Automatyzacja procesu księgowania najmu, wynajmu powierzchni dodatkowej oraz rozliczanie umów.
Integracja z popularnymi systemami księgowymi.

Narzędzie skracające i automatyzujące proces rozliczania klientów. Zintegrowane z systemem rezerwacji sal, pozwala na dynamiczne wyliczanie kosztów miesięcznych najmu.

Zintegrowane z systemem networkingowym. Faktury widoczne od razu w profilu dostępnym dla klienta. Stały dostęp do wszystkich wystawionych faktur, możliwość korekty i zmiany.

System networkingowy

System wymiany informacji dla najemców. Możliwość komunikacji z innymi firmami, wyszukiwanie partnerów biznesowych i pierwszych klientów. Możliwość organizacji sesji mentoringowych z ekspertami.

Pełna integracja z innymi systemami:

  • profil firmowy
  • partnerzy
  • mentorzy
  • faktury
  • umowy

w jednym miejscu.

Umów się na darmową prezentację

Z przyjemnością zaprezentujemy funkcjonalność podczas spotkania online.