Oprogramowanie dla coworkingu
Prezentujemy rodzinę systemów do obsługi biur coworkingowych oraz akceleratorów startupów.
Cztery systemy
Pozwalające na kompleksową obsługę współdzielonych powierzchni biurowych, automatyzujące i ułatwiające obsługę biur i coworków.
System Networkingowy
System dla firm korzystających z powierzchni. Pozwalający na stworzenie wizytówkowego profilu i prezentację usług i produktów w ramach społeczności lokatorów. Wyszukiwarka i parowanie usług, komunikacja wewnętrzna.
Pozwala znaleźć klientów i partnerów wśród lokatorów powierzchni.
System Rezerwacji Sal
Rozbudowany, ale prosty w obsłudze system pozwalający na definiowanie, wynajmowanie, przeglądanie kalendarzy i dostępności powierzchni współdzielonej.
Zintegrowany z systemami kart kontrolujących dostęp do powierzchni. Automatyczne przydzielanie dostępu i rozliczanie korzystania z powierzchni.
System Obiegu Dokumentów
System automatyzujący procesy obsługi klientów. Od generacji umowy, przez wyliczania kosztów najmu, podpisanie, po rozwiązanie umowy.
Pozwala na optymalizację obsługi powierzchni i wgląd w terminy najmu.
Posiada dedykowany moduł do tworzenia i wyliczania pomocy de minimis, szczególnie istotne dla obsługi startupów i rozliczania dofinansowań unijnych.
System CRM i Księgowy
Narzędzie skracające i automatyzujące proces rozliczania klientów. Pozwala na dynamiczne wyliczanie kosztów miesięcznych najmu, obsługę procesu sprzedaży i dosprzedaży dla klientów oraz wprowadzanie i śledzenie szans sprzedażowych.
Możliwość integracji z popularnymi systemami księgowymi.
obsługa powierzchni wspólnej
System Rezerwacji Sal
Rozbudowany system pozwalający na definiowanie powierzchni biurowej współdzielonej takiej, jak sale konferencyjne, biura na godziny, przestrzeń wspólna.
Zintegrowany z systemem kontroli kart dostępu umożliwia ustawianie dostępu na 15 minut przed rozpoczęciem rezerwacji i automatycznie odbiera dostęp kwadrans po okresie najmu.
Integracja z systemami czytników kart wejściowych
Definicja i obsługa powierzchni biurowej. Aktualne dane o kontrahentach
Integracja z systemem obsługi dokumentów i umów
Automatyczna obsługa kart oraz kontrola dostępu
Kalendarz powierzchni biurowych, możliwość konfiguracji czasu dostępności
Dynamiczny cennik wynajmu z automatycznym naliczaniem i fakturowaniem klientów
Nowoczesny i responsywny interfejs
Rodzina czterech systemów do kompleksowej obsługi biur
System obiegu dokumentów
Obsługa umów i klientów
Obsługa procesu podpisywania umów
Kompleksowa obsługa procesu dodawania klientów oraz procesu podpisywania, rozwiązywania i przedłużania umów z najemcami.
Obsługa płatności i rachunków
Wyliczanie stawek najmu na bazie wynajmowanej powierzchni, rozliczanie i kontrolowanie aktywności najemców.
Pomoc de minimis
Możliwość automatycznej generacji umów na bazie danych klienta, aktualnie wprowadzonych szablonów oraz kursów euro w celu przyspieszenia obsługi umów dofinansowanych ze środków unijnych.
Sprawdzone rozwiązanie!
Przygotowane dla jednego z największych akceleratorów startupów w Europie –
BusinessLink i Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości.
Kompleksowe narzędzie
System crm i księgowy
Automatyzacja procesu księgowania najmu, wynajmu powierzchni dodatkowej oraz rozliczanie umów.
Integracja z popularnymi systemami księgowymi.
Narzędzie skracające i automatyzujące proces rozliczania klientów. Zintegrowane z systemem rezerwacji sal, pozwala na dynamiczne wyliczanie kosztów miesięcznych najmu.
Zintegrowane z systemem networkingowym. Faktury widoczne od razu w profilu dostępnym dla klienta. Stały dostęp do wszystkich wystawionych faktur, możliwość korekty i zmiany.
System networkingowy
System wymiany informacji dla najemców. Możliwość komunikacji z innymi firmami, wyszukiwanie partnerów biznesowych i pierwszych klientów. Możliwość organizacji sesji mentoringowych z ekspertami.
Pełna integracja z innymi systemami:
- profil firmowy
- partnerzy
- mentorzy
- faktury
- umowy
w jednym miejscu.
Umów się na darmową prezentację
Z przyjemnością zaprezentujemy funkcjonalność podczas spotkania online.