Pragniemy podzielić się z Wami naszymi refleksjami na temat niezwykle istotnych aspektów, które pomogły nam w budowaniu trwałych relacji z klientami OZE oraz osiągnięciu zaufania na przestrzeni lat.

W dzisiejszym świecie, gdzie konkurencja jest zawsze na wyciągnięcie ręki, tworzenie trwałych więzi z klientami jest niezwykle ważne dla każdej firmy. Wzajemne zaufanie stanowi podstawę tych relacji i jest niezwykle cenne. Oto kilka zasad.

 

1️⃣ Skupienie na potrzebach klienta.

 

Podczas tworzenia systemu CRM SmartShack PV kluczowym elementem było skupienie się na potrzebach i oczekiwaniach firm OZE. Słuchanie uważnie, zadawanie pytań oraz staranne zrozumienie specyfiki pracy firm OZE pozwoliło nam dostarczyć rozwiązania, które są dla nich wartościowe.

 

2️⃣ Komunikacja i empatia

 

Otwarta i klarowna komunikacja odgrywa kluczową rolę w budowaniu trwałych relacji. Dla nas jest ważne, aby być dostępnym dla klientów, odpowiadać na ich pytania i życzenia w sposób szybki i profesjonalny.

 

3️⃣ Personalizacja.

 

Każda firma i każda branża to inny, dostosowany do realiów, proces sprzedaży, zamawiania towaru, pozyskiwania finansowania, spłaty i instalacji. Dlatego przygotowaliśmy szereg narzędzi w CRM SmartShack PV idealnie dostosowanych do obsługi klientów i instalacji Fotowoltaicznych oraz rozszerzyli ich nowymi modułami dedykowanymi do obsługi sprzedaży Pomp Ciepła, Magazynów Energii, Klimatyzacji, Ładowarek samochodowych. Takie rozwiązanie pozwala spersonalizować CRM SmartShack PV do konkretnej firmy OZE.

 

4️⃣ Uczciwość i transparentność.

 

Nie jesteśmy tylko dostawcą narzędzi do zarządzania projektami fotowoltaicznymi. Jesteśmy partnerem naszych klientów, którzy mogą zawsze liczyć na nasze wsparcie i fachową pomoc. Dlatego cieszymy się że nam zaufali takie firmy z branży OZE jak: Vosti, Helio Expert czy Grento.

 

Jeśli chcesz uporządkować biznes i znaleźć partnera, który będzie Cię wspierać, skontaktuj się z nami niezwłocznie!